14:20 | Posted in
Този ден от седмицата за мен е еманация на бездействието и мързела. Срам ме е от мен! Сутринта днес поне имах някакви задачи, щото друг път е лудница - лежиш на една отоманка, загледан в екрана на нотбука, който сочи youtube с най-популярните глупости, за които е гласувала планетата; от време на време се ядосваш защо те мързи да си свариш кафе или да се обадиш на приятели; хората около теб вкъщи те гледат съжалително, сякаш страдаш от неизлечима и остро заразна болест...
Всяка неделя се заканвам, че ще се спре. Ще бъде денят за ползотворна работа, за която не е останало време през седмицата. Ще се видя с приятелите, които вече виждам само по празници или във facebook... Йок! Списъкът със днешните задачи е отметнат само в една пета от цялото. Явно не ми е писано да бъда организиран в неделя. Няма как, виновна е съботата! Да се отмени! ;-)

Category:
��

Comments

1 Response to "Неделя"

  1. wH1sp On 1 декември 2008 г. в 11:13

    Хах, аз тръгнах от София рано сутринта, след Перник мъглата изчезна и всичко беше супер - правих покрив :D

    А сега се връщам и тука пак мъгла :D