20:01 | Posted in
Чета постоянно блоговете на мои приятели, а и на доста хора, които не познавам. Харесва ми все повече този модел на изразяване, а преди време бях скептичен и си мислех, че е позьорско и досадно. Радвам се, че не съм прав:) Затова и аз ще си направя 'блог' или дневник, както ми харесва повече и изглежда по-точно. Щото няма да правя важни и критични анализи за политика и икономика, а ще споделям какво се случва с мен, около мен и заради мен всеки ден (или когато мога :) )
Category:
��

Comments

2 responses to "Като начало"

  1. wH1sp On 29 ноември 2008 г. в 15:12

    Радвам се, че си избрал точно този формат. Лично на мен са ми много по-интересни откритията на хората в ежеднеието и нормалния им живот, отколкото коментарите на пол. и соц.(съкратено от социална :D) тема. Може би затова си изтрих половината постове в блога.

    Kudos

     
  2. Петър On 29 ноември 2008 г. в 15:20

    Да, доста популярно е да се пише за политика и социални проблеми, но за това трябва да имаш нагласа. Случват ни се толкова щури неща и толкова странни мисли ни се въртят, че са по-интригуващи от страмвая на Серго в личен план :)