20:10 | Posted in
Сигурно на всеки се случва някоя мелодия да се 'заклещи' в главата му и да няма отърваване дни наред... Ужасно е, ако парчето е някоя боза, която си чул сутрин по радиото, когато бързаш за работа, или си засякъл на купон и вече три дни циклиш и я припяваш, без да се усетиш. На мен това ми е редовно състояние, даже хората около мен си мислят, че си говоря сам :)
Но думата ми е, когато чуеш някоя песен, която е всичко друго, но не и 'боза'. Това вече е друга бира и аз съм склонен да я пея и слушам стотици пъти на ден, доста време. Затова съм си организирал собствена класация, седмица по седмица, на песните, които изпълват деня ми. Прозаично, но приятно.
Ето я за тази седмица: Travis - My Eyes. Клипът е доста абсурден и е изцяло в стил Травис, :)

Category:
��

Comments

1 Response to "Travis - My Eyes"

  1. wH1sp On 29 ноември 2008 г. в 15:14

    И аз ги харесвам, заедно с Wallflowers и Tonic са ми едни от любимите...

    Поздрави! :)