20:34 | Posted in ,

Пускам линк с екранче към хита ми на седмицата. Импровизирана класация на песни, които са ме вдъхновили за нещо през изминалото време или имат за задача да го правят занапред :)

Тази седмица гласувам за Михалис Хадзиянис. И друг път съм казвал, че ми е сред любимите изпълнители.

Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Μιχάλης Χατζηγιάννης


Δεν ξέρω μάτια μου τι θα πει αγάπη,
όλοι μια λέξη λένε κι είν αρκετή.
Μαζί σου έμαθα να ψάχνω αυτό το κάτι
που κάνει δυο κορμιά να αντέχουνε μαζί.
Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω,
έλα να πάμε απ'την αγάπη πιο πάνω.
Χέρια ψηλά δως μου να ανέβω.
Σ'ένα θεό,σε σένα τώρα πιστεύω.
Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω,
έλα να πάμε απ'την αγάπη πιο πάνω.
Χέρια ψηλά κι είμαι μαζί σου,
έτσι κερδίζω στη ζωή τη ζωή σου.
Όλος ο κόσμος γύρω λέει σ'αγαπάω
όμως για μας δε φτάνει μόνο ένα φιλί.
Μαζί σου έμαθα τα ρήματα να σπάω,
δες πόσα σ'αγαπώ φωνάζει η σιωπή.
Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω,
έλα να πάμε απ'την αγάπη πιο πάνω.
Χέρια ψηλά δως μου να ανέβω.
Σ'ένα θεό,σε σένα τώρα πιστεύω.
Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω,
έλα να πάμε απ'την αγάπη πιο πάνω.
Χέρια ψηλά κι είμαι μαζί σου,
έτσι κερδίζω στη ζωή τη ζωή σου.

Comments

1 Response to "Горе ръцете! :)"

  1. Unknown On 11 декември 2008 г. в 16:19

    Εεχ:) Μου θύμισες τα νιάτα μ'αυτό το τραγούδι:) Μικρή ήμουν φαν του Χατζιγιάννη αλλά σιγά σιγά άρχισε να μου την σπάει: ο τύπος είναι παντού! Μέχρι και στο λεξικό:) Για δες παρακάτω;))


    Χατζηγιάννης
    Ο τύπος που ασχολείται με το τραγούδι και την κιθάρα του και
    αυτοαποκαλείται έντεχνος. Τον πετυχαίνεις συνήθως στα casting των
    ριάλιτι τύπου fame story και στον ελεύθερο χρόνο του όταν δεν βλέπει
    τηλεόραση( mad tv), πάει γυμναστήριο ή προσπαθεί να προσεγγίσει
    γκόμενες (αν τον ενδιαφέρουν) κουβαλώντας την κιθάρα του στον ώμο για
    να τους πιάνει κουβέντα. Ο τύπος που στο σχολείο αναλάμβανε πάντα να
    τραγουδήσει στην γιορτή της 17ης Νοέμβρη.

    - Αγάπη μου δεν μπορώ να βρεθούμε σήμερα γιατί είμαι σε φόρμα και λέω
    να μείνω μόνος με την κιθάρα μου και να γράψω τραγούδια.
    - Ουφ, καλά, αλλά να ξέρεις ότι καμιά φορά γίνεσαι πολύ Χατζηγιάννης...

    Ο τραγουδιστής του ΟΤΕ... για κάποιο λόγο.

    Με έχουν στην αναμονή οι βλάβες και έχω βαρεθεί να ακούω αυτές τις
    βλακείες του Χατζηγιάννη ότι είναι εκεί η γκόμενα και εκείνος απαντάει
    το τηλέφωνο. Νισάφι πια...


    Οτεγιάννης
    Ο καλλιτέχνης / τραγουδιστής Μιχάλης Χατζηγιάννης, με την ιδιαίτερα
    ισχυρή και στενή συνεργασία με τον ΟΤΕ και τις θυγατρικές του.
    Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι τα τραγούδια του συχνά λανσάρονται πρώτα
    ως μέρος διαφήμισης προϊόντων ΟΤΕ και αργότερα ως το περιεχόμενο του
    αντίστοιχου δίσκου / CD.

    -Άκουσες το καινούργιο του Οτεγιάννη;
    -Όχι ακόμα, με το που μπαίνουν διαφημίσεις το αλλάζω και δεν το 'χω
    πετύχει...